Nowość! Darmowa dostawa przy zamówieniach od 400 zł. Szczegóły 

Reklamacje

REKLAMACJE

Zawsze dbamy o to, aby perfekcyjnie wykonać fotoprodukt i bezpiecznie go do Ciebie dostarczyć.  Niestety czasem zdarzają nam się błędy, a produkt może też ulec uszkodzeniu w transporcie. Co w takiej sytuacji? Jak postąpić, aby szybko i sprawnie przejść proces reklamacyjny?

Pierwsza i najważniejsza rzecz: napisz do nas na adres reklamacje@nphoto.com

Jak to zrobić?

Napisz wiadomość zawierającą:

  • Numer zamówienia
  • Opis zgłoszenia
  • Dołącz zdjęcia produktu ukazujące skazę/wadę oraz produkt w całości.
  • Czekaj na odpowiedź. Reklamacje staramy się rozpatrywać jak najszybciej, więc jeśli w kolejnym dniu roboczym nie odpiszemy, to może oznaczać, że nie otrzymaliśmy Twojej wiadomości. Skontaktuj się wtedy telefonicznie (17) 27 55 214

Uwaga! Zauważyłeś, że opakowanie zostało uszkodzone, posiada wgniecenia, jest zalane lub owinięte taśmą z logo przewoźnika? Konieczne będzie spisanie protokołu szkody. Na jego podstawie przygotujemy dla Ciebie nowe produkty, a reklamacją u przewoźnika zajmiemy się sami.

Potrzebujesz więcej szczegółów? 

Krok 1 – Zrób zdjęcia błędnie wykonanego produktu. Powinny one ukazywać samą wadę oraz produkt w całości. Jeśli reklamujesz kolorystykę to staraj się wykonywać zdjęcia w naturalnym świetle dziennym.

Jeżeli produkt jest uszkodzony dodatkowo przygotuj zdjęcia opakowania w jakim został dostarczony (karton/foliopak/koperta tekturowa) wraz z widoczną etykietą. Zawsze spisuj protokół szkody z kurierem, jeśli opakowanie zewnętrze lub wewnętrzne jest uszkodzone.

Jeśli od razu nie spisałeś protokołu szkody? Nic straconego, podeślemy ten formularz w wersji online

Krok 2 – Sprawdź dokładnie numer zamówienia, którego dotyczy reklamacja. Znajdziesz go w historii zamówień, która znajduje się w strefie klienta.

Krok 3 – Wyślij wiadomość e-mail zawierającą przygotowane zdjęcia, numer zamówienia oraz opis wady lub uszkodzenia na adres: reklamacje@nphoto.com. W razie pytań lub wątpliwości możesz też zadzwonić (17) 27 55 214.

Krok 4 - Poczekaj na kontakt zwrotny. Gdy wyślesz komplet dokumentów - reklamacja będzie rozpatrzona błyskawicznie. Jeżeli w ciągu jednego dnia roboczego nie otrzymasz od nas odpowiedzi zadzwoń aby sprawdzić czy wiadomość do nas dotarła.

W przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji będziemy potrzebować dodatkowych informacji, poprosimy Cię o to, w odpowiedzi na zgłoszenie.

 


Czego możesz się spodziewać?

Wysłania z naszej strony kuriera po odbiór wadliwego produktu. Produkty możesz odesłać w oryginalnym opakowaniu lub dowolnym, pamiętając o tym, aby zawartość była odpowiednio zabezpieczona na czas transportu.

Dokładnego sprawdzenia błędu popełnionego w trakcie produkcji i naprawienia go w możliwie, jak najkrótszym czasie. Pamiętaj, aby zawsze zgłaszać reklamację bezpośrednio do Działu Reklamacji (reklamacje@nphoto.com, (17) 27 55 214) - to gwarantuje, że Twoja reklamacja jest we właściwych rękach!

Więcej o zasadach dotyczących reklamacji przeczytasz w naszym Regulaminie - TUTAJ.

Ważne: zdjęcia niektórych Fotoalbumów i ich detali mogą nieznacznie różnić się od fizycznych produktów (grzbiety, proporcje okienek). Dowiedz się więcej 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Na podstawie Regulaminu:

8.1. Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@nphoto.com lub też pisemnie na adres: Zaczernie 190, 36-062 Zaczernie.

8.2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

8.3. Usługodawca/Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że konsument wskaże inny sposób.

8.4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

8.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 8.1 oraz 8.4; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.