Składanie zamówienia

Status zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia:

 

1
Zaloguj się na stronie.

 

2
Przejdź do zakładki "Moje zamówienia" > "Historia zamówień".

 

 

Statusy występujące w systemie:

  • Oczekuje na przyjęcie – zamówienie oczekuje na zweryfikowanie czy wszystkie pliki zostały dostarczone. Po zatwierdzeniu, zamówienie zostanie automatycznie przekazane do realizacji.
  • Koszyk w realizacji – produkty zostały przekazane do wykonania.
  • Koszyk wstrzymany – występuje problem w jednym ze zleceń (szczegółowe informacje dotyczące problemu wysyłane są e-mailem).
  • Koszyk spakowany – zamówienie zostało przekazane kurierowi (nr listu przewozowego wysyłany jest drogą e-mailową).

Status zamówienia zmienia się automatycznie w zależności od etapu realizacji zamówienia. Każda zmiana statusu jest potwierdzona e-mailem wygenerowanym i wysłanym automatycznie.

Do góry